lørdag den 1. juli 2017

Palette Mix Media.

Tak for de søde kommentarer til mit forrige indlæg.

Jeg har idag haft besøg af seks skønne scrappiger.
En helt igennem dejlig dag.

Jeg fik pyntet denne palette. ( Købt i Harald Nyborg. )
Inspirationen har jeg fundet på nettet.
Jeg har brugt Gesso, spray, Metallic Lustre, glitter, micro beads, samt diverse fra gemmerne. 



Tak fordi du kiggede forbi.
Jeg deltager i følgende udfordring:

http://alteredeclectics.blogspot.dk/2017/07/july-challenge.html

3 kommentarer:

  1. Fabulously altered palette - love the composition and the colours you have used.Thank you for joining in with this month’s challenge over at Altered Eclectics and hope to see you in our future challenges

    DT – Rhedd’s Creative Spirit
    Mother Hen – Altered Eclectics
    Mother Hen - Eclectic Ellapu
    Personal blog – Handcrafted by Ellapu

    SvarSlet
  2. Such an amazing assemblage Gitte! Love love this - super cool! Hugs, Autumn

    SvarSlet
  3. Stunning. Love the design and the colour. Thank you for joining us at Altered Eclectic this month. Judy DT

    SvarSlet

Tusind tak for at du kiggede forbi.